پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25998
نویسنده : خبرنامه

 

بدین ترتیب از برج العرب میتوان به عنوان نماد شکوه دبی نیز نام برد. از الان بلیط اکواریومو خریداری کنم؟ ورودی آن برگرفته از تخت جمشید است و نماد های بسیاری از دوره هخامنشیان و ساسانیان در آن دیده میشوند و شما میتوانید در انجا انواع شیرینی جات و ادویه ، نفیس ترین صنایع دستی، پسته و زعفران، بیشترین اقلام را خریداری کنید. در زمان حراج می توانید کالاهای مقرون به صرفه ای را در این مرکز خرید زیبا خریداری کنید. برای شرکت در برنامه «شارک واکر» میتوانید هر روز در آکواریوم دبی مال، شانس خود را برای قدم زدن در کنار یکی از درندهترین شکارچیان جهان امتحان کنید. شما تا به حال کدام یک از پارک های آبی دبی را امتحان کرده اید؟ بدون شک پس از سفر خود به دبی باید این پارک آبی بسیار مهیج را امتحان کنید. پس اگر از مسافران تور دبی فروردین هستید، این باغ بینظیر را فراموش نکنید. هر طبقه میز پذیرش مختص به خود و آسانسورهای شخصی دارد که تضمین کننده امنیت و حریم خصوصی مسافران است. «Executive Lounge» هم با ارائه صبحانه، نوشیدنی و میان وعدههای سبک مختص اتاقها و سوئیتهای اگزکیوتیو میباشد. هتل برج العرب دبی دارای 10 رستوران بین المللی، چند کافه با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم بین المللی، استخر، باشگاه فوق مجهز بدنسازی، پارک، فضای سبز، تالار کنفرانس، اجرای موسیقی کلاسیک توسط مجرب ترین موزیسین ها، اینترنت بدون سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی و … از نام این پارک مشخص است که با یک پارک آبی معمولی طرف نیستید و میتوانید اینجا با طراحی و چیدمانی جالب و عجیب برای چند ساعتی به قطب جنوب بروید و اگر طرفدار بازی های مهیج یخی و سرما هستید این پارک آبی در دبی مناسب شما است.

Turkey Grand bazaar istanbul, Istanbul, Grand bazaar همه روزه از ساعت 4 بعدازظهر تا نیمه شب، 6 بعد از ظهر تا 2 صبح (در تمام ماه رمضان)، باز خواهد بود. هزینه بلیط برای هر نفر 20 درهم و بلیط هر روزه 25 درهم هزینه دارد. “بالون بزرگ دهکده جهانی دبی” برای افراد با اراده و نترس مناسب است و میتواند حداکثر 20 نفر در هر سنی را در خود جای دهد. نگران خوردن شام و ناهار خود در این مجموعه نباشید، زیرا در مسیر پیادهروی دهکده جهانی انواع رستورانها و غرفههای فروش خوراکی وجود دارد که میتوانید تمام خوراکیهای مورد علاقهی خودتان را از آنها تهیه کنید و برای صرف وعدههای غذایی خود از رستورانهای بین المللی آنجا استفاده کنید. است. برج العرب یک برج و یا هتل گران قیمت است که فقط افراد ثروتمند و سران کشورها توانایی اقامت در آن را دارند ولی برای کسانی که علاقه دارند از این برج دیدن فرمایند می توانند برای صرف شام و یا یک نوشیدنی به این مجموعه بروند و از معماری فوق العاده آن لذت ببرند. ۳- رستوران Al Muntaha: این رستوران در دو طبقه از غذاهای اروپایی مدرن برای ناهار و شام ارائه می دهد. این سازه معروف در دنیا شناخته شده است و از مهم ترین آسمان خراش ها به شمار می آید که می تواند توجه گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب کند. صنایع دستی، خوراکی ها و هر چیزی که فکرش را کنید در این دهکده پیدا می شود. اگر میخواهید ارزان به دبی سفر کنید و همچنین به فرودگاه دبی نزدیک باشید، منطقه دیره برای اقامت شما بسیار مناسب است. در ساخت هتل برج العرب دبی نزدیک به ۷۰۰۰۰ متر مکعب بتون و ۹ تن فولاد بکار رفته است و برای ساخت فضای داخلی نیز از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مصالح و مواد کار شده است. مساحت این مجموعه چیزی حدود 1.6 میلیون متر مکعب است.

آکواریوم بزرگ دبی حدود 10 میلیون لیتر آب برای پر کردن این آکواریوم استفاده شده است و در این آکواریوم 33000 هزار نوع جانور آبی دیده می شود و مهم ترین قسمت این آکواریوم تونل این است که 51 متر طول ، 20 متر عرض و 11 متر ارتفاع دارد و شما حس خواهید کرد که دقیقا زیر آب قرار دارید . اگر دوست دارید به تماشای دنیای زیر آب بروید می توانید غواصی در آب های خلیج فارس را در این ساحل طلایی رنگ انتخاب کنید. با نشستن در تراس برج العرب و صرف غذایی دلپذیر در رستوران و بار این هتل به تماشای چشم انداز گسترده ای از خلیج فارس بنشینید که تا بحال نده اید. چندین کلبه با تهویه داخلی و مبلمان زیبا در تراس برج العرب قرار داده شده است. نمایش فواره دبی از تراس های دبی مال و برج خلیفه امکان پذیر است هرچند که تماشای مستقیم آن از روی دریاچه و با قایق های سنتی، تجربه متفاوت تری خواهد بود! در این محل شما می توانید با لگو ماشین های مسابقه ای بسازید و با آنها در مسابقه شرکت کنید و یا که مدل های کوچکی از ربات های واقعی را با لگو بسازید. این مجموعه ساحلی دارای انواع کافه ها و رستوران هایی است که مدل های متنوعی از غذاها و دسر ها در کنار نوشیدنی های لذیذ و گوارا را به مشتریان عرضه می کنند و همچنین در کنار این رستوران های استخرهایی قابل استفاده نیز برای بازدید کنندگات وجود دارند که با رزرو قبلی و پرداخت هزینه های جداگانه می توانید از آنها استفاده کنید. این تحقیق در مورد برج العرب دبی می باشد و اطلاعات کاملی در مورد تاریخچه ، امکانات ، ویژگی ها ، فضای داخلی و خارجی این برج ارائه می دهد. دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود تحقیق کاملی راجع به برج العرب دبی که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

از دبی و در مجموع امارات متحده عربی نباید انتظار آثار چند هزار ساله داشته باشید. مرکز دیدنی برج العرب دبی نام یکی از هتل های هفت ستاره در دبی، امارات متحده عربی می باشد. این هتل یکی از معدود هتل های 7 ستاره ی جهان است. حتما تا به حال عکسهای زیادی از این آکواریوم شگفتانگیز دبی دیدهاید اما جذابترین جای آن، داخل خود آکواریوم نیست، The Ambassador Lagoon است که میتوان از داخل هتل و بدون نیاز به ورودی آکواریوم نیز به آن دسترسی رایگان داشت. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم . روی ساحل چندین رستوران و چندتا از مراکز خرید دبی هست که دیدن آنها خالی از لطف نیست. این باند فرود هلیکوپتر چندین اتفاق مهم و قابل توجه را نشان دادهاست: گلف باز مشهور تیگر وودز چندین توپ گلف را به خلیج فارس پرتاب کرد. یک اتفاق بسیار خوب در این مجموعه وجود مسیر پیاده روی است که توریست ها می توانند در فاصله ی کمتر از 10 متری این آب نما را مشاهده کنند. یکی از این لایه ها به صورت صفحه ای پارچه ای و به رنگ سفید و شفاف می باشد که ظاهر بادبانی شکل برج را ایجاد نموده است. این برج دارای قابلیت های بسیار زیادی است و نکات کلیدی زیادی وجود دارند که این سازه را به شهرت رسانده اند از جمله مهم ترین ویژگی های این سازه می توان به مکان و موقعیت عالی آن در شهر دبی اشاره نمود این برج در یکی از مناطق پر تردد و ثروتمندنشین ساخته شده است.

اینجا هر نوع سرگرمی برای هر سنی وجود دارد. از آنجایی که برنامهها در دهکده زیاد است ما شما را با یک راهنمای کامل برای مرکز پرهیاهوی سرگرمی و هیجان پوشش خواهیم داد. قیمت بلیط دهکده جهانی چقدر است؟ شهربازی آی ام جی از چهار قسمت تفریحی تشکیل شده است. جذابیت و ویژگی خاص این مرکز خرید طراحی و دیزاین سقف آن است که به سقف مدرسه ی هاگوارتز ملقب شده است.مطمعنا اگر به مارینا مال بروید روز شما در مارینا مال فقط به خرید کردن خلاصه نمی شود بلکه می توانید از امکانات تفریحی آن از جمله پارک تفریحی کودکان و سالن های سینمای مارینا مال هم استفاده کنید و حسابی لذت ببرید . در طول گشتوگذار خود از منظره حیرتانگیز جزیره پالم جمیرا لذت ببرید و همچنین شگفتیهای افق مسطح دریا را هم از یاد نبرید. منظره ی زیبای دریا در کنار ساختمان زیبای برج العرب تجربه ی بسیار زیبایی را برای شما رقم خواهد زد. برخی از اتاقهای این هتل منظرهای رو به دریا دارند و برخی دیگر منظره شهر و برج خلیفه را به شما نشان خواهند داد. پارک زعبیل در مرکز شهر دبی قرار گرفته است و یکی از محبوب ترین پارک ها در بین خانواده های اماراتی است.

برای اقامت در این سوئیت ها باید شبی ۲۸ هزار دلار پرداخت کنید ستون های سفیدی که در این بنا به کار رفته است این برج را مجلل تر کرده است و در تمامی ابعاد این بنا معماری سلطنتی به چشم می خورد. در این بازار بزرگ میتوانید هرچه میخواهید پیدا کنید. سفر با قایقهای چوبی و سنتی در اسکله ابرا از بستکیه شروع میشود به سمت بازار پارچه فروشان و گالریهای هنری میرود و در نهایت به بازار طلا میرسد. بر کسی پوشیده نیست که دبی حالا از پیشرفته ترین شهرهای موجود در منطقه خاورمیانه به شمار می آید و متاسفانه کشورمان ایران از قافله پیشرفت در صنعت گردشگری عقب مانده است، به همین خاطر همه ساله بسیاری از هموطنان ما برای تفریح و سرگرمی با خرید تور دبی به امارات سفر کرده و به سمت شهرهای پیشرفته این کشور می روند. به سبب نقش مهمی که برج مرکز تجارت جهانی دبی در گسترش و رونق کسب و کار دارد، شمار زیادی از مکان های اقامتی، خدماتی و بازرگانی در پیرامون آن جای گرفته اند و به بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان خدمت رسانی میکنند. قایق های لوکس تفریحی نیز آماده ی خدمت رسانی به توریست هایی هستند که با جیب پر پول به دبی آمده اند !

هتل برج العرب یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین هتلهای دبی و جهان و یکی از جاذبه های گردشگری دبی می باشد. دبی بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی و یکی از مدرن ترین شهرهای خاورمیانه محسوب می شود. 27 غرفه برای بازدید در دهکده جهانی دبی وجود دارد که نماینده 78 کشور از سراسر جهان هستند. همچنین، یک سرویس پارکینگ جدید در جلوی دروازه شادی وجود دارد و هزینه آن 150 درهم است. ساحل اختصاصی، محل گرفتن آفتاب، سرویس حمل و نقل، ورزشهای آبی، اینترنت پر سرعت تنها بخشی از امکانات این هتل می باشند. همه اتاقهای هتل دارد تهویه مطبوع، زمین گلف، سالن ورزشی، اجاره خودرو، پارکینگ رایگان، سونا، اسپا، خدمات اتاق VIP، امکانات ویژه معلولین، اتاق سیگار ممنوع، دستگاه قهوه و چای ساز و در حمام و سرویس بهداشتی لوازم آرایشی بهداشتی گوناگونی است. همچنین امکاناتی نظیر تخت های گردان، سینمای شخصی، اتاق های رختکن، تهویه مطبوع، یخچال، نظافت روزانه، تلویزیون صفحه تخت و تلفن، خدمات خشکشویی و اتوشویی، وان حمام یا دوش، اتاق های به هم مرتبط، قهوه ساز و چای ساز یا کتری برقی، گاوصندوق، منوی انتخاب، بطری آب معدنی رایگان، حمام های خصوصی برای هر اتاق، دمپایی برای فضاهای اتاق، تخت های بدون آلرژی، شبکه های جهانی برای تلویزیون، روزنامه رایگان، پرده های ضخیم و… ساعات بازدید از موزه قهوه دبی: 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر. برای کودکان زیر۳ سال میتوان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. محل هایی برای طبخ با باربی کیو، زمین مخصوص والیبال و کیوسک های فروش غذا ونوشیدنی از دیگر امکانات این پارک می باشند.

بیش از 3000 گونه ی گیاهی و جانوری از سراسر کره ی زمین باعث جذابیت خاص این منطقه شده است. یکی از زیباترین جاذبه های توریستی شهر دبی ساحل جمیراست. دبی شهر همیشه بیدار خاورمیانه با معماری مدرن مقصد توریستی بسیاری از گردشگران از سراسر دنیاست، این امر سبب شده به همین واسته مراکز خرید بسیاری با برند های معروف و جهانی در دبی برپا شود. از دیگر امکانات هتل برج العرب دبی می توان به سه آکواریوم بزرگ با 50 گونه مختلف ماهی، اتاقی با 29000 قطعه کریستال برند سوآرسکی که به شکل کهکشان راه شیری طراحی شده اند، اشاره کرد. شما میتوانید با سبکهای معماری نقاط مختلف دنیا، آشنا شده و همچنین سرگرم تفریحات متنوع و جذاب آنجا شوید. هتل برج العرب دبی در سال ۱۹۹۳ توسط معماری بنام رایت، مسئولیت ساخت آن را بر عهده گرفت. علاوه بر آن بیش از 33 هزار نوع آبزی در این آکواریوم قرار دارد. این آکواریوم دارای یک تونل بسیار جذاب 48 متری است. یکی از ویژگی های برجسته ی این آکواریوم همین تونل است. آکواریومی که به خاطر داشتن 65000 موجود دریایی و نیز برپایی 21 نمایشگاه زیست دریایی بزرگترین آکواریوم آفریقا و خاورمیانه نیز محسوب می شود. IMG دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید و تفریح در جهان است که در شهر دبی واقع شده است. برای مسافران دبی که سابقه بازدید از پایتخت مد ایتالیا (شهر میلان) را داشتند، دبی مال، یادآور منطقه معروف کُوادریلادرو د اورُ میلان ایتالیا نیز هست. برای مثال در فصل های گرم سال تخفیف های ویژه ای برای اقامت در هتل آتامان در اختیار مسافران قرار می گیرد. این جشنواره دو بار در سال (در فصل تابستان و زمستان) برگزار میشود و همزمان با جشنواره، دبی میزبان بیش از سه میلیون گردشگر میشود. استانبول باتوجهبه موقعیت جغرافیایی، آب و هوای مدیترانهای و معتدلی دارد و برای سفر در چهار فصل سال گزینه مناسبی به شمار میرود؛ اما دبی یک شهر گرمسیری است و ساکنان آن در اغلب روزهای سال گرمای شدیدی را تجربه میکنند.

دراگون مارت مرکز خرید چینی در خارج از کشور چین به شمار می رود. برج العرب هتلی بسیار لوکس و مجلل در دبی، کشور امارات و یکی از بهترین هتل های دبی برای خانواده است. این جزیره با کیلومترها طول، بسیار وسیع است و هتل آتلانتیس به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دبی نیز در آن قرار دارد. یکی دیگر از تفریح های هیجانی این پارک رودخانه آرام آن است. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب باحال مگ توسط سایت های دیگر بدون کسب اجازه قبلی ممنوع می باشد. در بخشی از آن می توانید قوانین فیزیک را زیر سوال ببرید و در قسمتی دیگر با 5 نسخه از خودتان دور یک میز بازی کنید و یا در دنیایی وارونه، از خود عکس بگیرید. در تابستان گرم دبی میتوانید از فضای شبانه این سواحل لذت ببرید و از امکانات آن بهرهمند شوید. مجله اینترنتی باحال مگ فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. ۸- پل معلق: برای رفتن به این پل ۲۰ کیلومتر را باید طی کنید و با تاکسی ۲۳ دقیقه در راه خواهید بود. گرداگرد این درخت گذرگاه یا یک پل فلزی به صورت مارپیچ تعبیه شده است تا بازدیدکنندگان در حین بالا رفتن از آن به تماشای انواع حیوانات مشغول شوند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: